Kultura artystyczna-sztuki piękne w muzeum (wstęp do metodologii badań) [WH-MU-I-1-KuArSz-C]
Semestr letni 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Kultura artystyczna-sztuki piękne w muzeum (wstęp do metodologii badań) [WH-MU-I-1-KuArSz-C] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24_L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Wiśnicka | ||||||||||||||||||
Literatura: |
David Cottington, Sztuka nowoczesna, Łódź 2017. Anna Moszyńśka, World of Art. Abstract Art, London 2020. Lee Cheshire, Art Essentials. Key Moments in Art, London 2018. Susie Hodge, Przewodnik po sztuce współczesnej, Warszawa 2012. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Wykład konwersatoryjny Burza mózgów Prezentacje multimedialne Metodyka design thinking Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami, jak dyskusja i wykład konwersatoryjny, a weryfikowane przez sprawdzenie finałowej prezentacji multimedialnej i ocenę aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami, jak burza mózgów i metoda problemowa, a weryfikowane przez ocenę prezentacji multimedialnej i aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami, jak prezentacje i studia przypadków, a weryfikowane przez ocenę prezentacji końcowej i udział w burzy mózgów na zajęciach. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Aktywność na zajęciach 20% Prezentacja zaliczeniowa (zaliczenie ustne) 60% Obecność (maks. 2 nieobecności) 20% |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
n/d |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.