Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK] Semestr letni 2023/24
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023/24_L] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 15:00 - 16:30
sala 1529
Kampus Wóycickiego Bud. 15 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 17
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Izabela Gątarek
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

Wykład konwersatoryjny, metody aktywne.

Weryfikacja efektów kształcenia dokonywana jest w drodze oceny bieżącego przygotowania studenta do zajęć, uzyskiwania ocen cząstkowych za prace wykonywane na zajęciach oraz prezentowane na zajęciach, ocenę postawy studenta.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę

dst (3) - Student ma ograniczoną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W ograniczonym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W ograniczonym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza.

dst+ (3+) - Student ma niepełną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W niepełnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W niepełnym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza.

db (4) - Student ma poprawną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W poprawnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Poprawnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości.

db+ (4+) - Student ma pogłębioną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości.

bdb (5) - Student ma wnikliwą wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie i krytycznie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości. Ma świadomość odpowiedzialności i konsekwencji związanych z błędnym postrzeganiem natury i rozwoju dziecka.

Uwagi:

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - rok V, grupa I

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)