Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK] Semestr letni 2023/24
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023/24_L] (w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 16:45 - 18:15
sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-04-23 16:45 : 18:15 sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15
2024-04-30 16:45 : 18:15 sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15
2024-05-07 16:45 : 18:15 sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15
2024-05-14 16:45 : 18:15 sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15
2024-05-21 16:45 : 18:15 sala 1527
Kampus Wóycickiego Bud. 15
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 17
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Izabela Gątarek
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

Wykład konwersatoryjny, metody aktywne.

Weryfikacja efektów kształcenia dokonywana jest w drodze oceny bieżącego przygotowania studenta do zajęć, uzyskiwania ocen cząstkowych za prace wykonywane na zajęciach oraz prezentowane na zajęciach, ocenę postawy studenta.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę

dst (3) - Student ma ograniczoną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W ograniczonym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W ograniczonym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza.

dst+ (3+) - Student ma niepełną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W niepełnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W niepełnym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza.

db (4) - Student ma poprawną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W poprawnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi wskazać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Poprawnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości.

db+ (4+) - Student ma pogłębioną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości.

bdb (5) - Student ma wnikliwą wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu.

Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie i krytycznie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości. Ma świadomość odpowiedzialności i konsekwencji związanych z błędnym postrzeganiem natury i rozwoju dziecka.

Uwagi:

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - rok V, grupa II

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)