Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK]
Semestr letni 2023/24
Konwersatorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Koncepcje dziecka i dzieciństwa [WNP-PPW-KDK] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24_L]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Izabela Gątarek | ||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Wykład konwersatoryjny, metody aktywne. Weryfikacja efektów kształcenia dokonywana jest w drodze oceny bieżącego przygotowania studenta do zajęć, uzyskiwania ocen cząstkowych za prace wykonywane na zajęciach oraz prezentowane na zajęciach, ocenę postawy studenta. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę dst (3) - Student ma ograniczoną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W ograniczonym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu. Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W ograniczonym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. dst+ (3+) - Student ma niepełną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W niepełnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu. Potrafi wskazać wybrane strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. W niepełnym zakresie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. db (4) - Student ma poprawną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. W poprawnym zakresie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu. Potrafi wskazać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Poprawnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości. db+ (4+) - Student ma pogłębioną wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu. Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości. bdb (5) - Student ma wnikliwą wiedzę dotyczącą dziecka jako podmiotu działań pedagogicznych. Wnikliwie charakteryzuje wybrane strategie badań pedagogicznych w zależności od przyjętego paradygmatu. Potrafi rzeczowo i krytycznie dobrać strategie, metody, techniki i narzędzia w zależności od oczekiwanych informacji na temat dziecka. Dogłębnie i krytycznie dokonuje analizy głównych koncepcji psychologicznych w poznawaniu dziecka: behawioryzm, koncepcja humanistyczne, poznawcza. Rozumie potrzebę ustawicznego zdobywania i poszerzania swoich wiadomości. Ma świadomość odpowiedzialności i konsekwencji związanych z błędnym postrzeganiem natury i rozwoju dziecka. |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - rok V, grupa II |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.