Kultura artystyczna - dizajn w muzeum (wstęp do metodologii badań) [WH-MU-I-1-KuArtDiz]
Semestr letni 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Kultura artystyczna - dizajn w muzeum (wstęp do metodologii badań) [WH-MU-I-1-KuArtDiz] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24_L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Wiśnicka | ||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Burza mózgów Wykład konwersatoryjny Dyskusja Design Thinking Prezentacje multimedialne Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami, jak dyskusja i wykład konwersatoryjny, a weryfikowane przez sprawdzenie finałowej prezentacji multimedialnej i ocenę aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami, jak burza mózgów i metoda problemowa, a weryfikowane przez ocenę prezentacji multimedialnej i aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami, jak prezentacje i studia przypadków, a weryfikowane przez ocenę prezentacji końcowej i udział w burzy mózgów na zajęciach. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
METODY OCENIANIA Ocenianie ciągłe Aktywność na zajęciach 20% Prezentacja zaliczeniowa oraz zadania na platformie Moodle 60% Obecność 20% UWAGA Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym w systemie synchronicznym na platformie MS Teams (zespół SZTUKA DEKORACYJNA + DESIGN) Link to zajęć podany jest każdorazowo na Platformie Moodle https://teams.microsoft.com/l/team/19%3adc71588a101f4ce192a92050c0682dee%40thread.tacv2/conversations?groupId=4c502d67-3a78-4fc2-a4b4-4e628fbfd917&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 KRYTERIA OCENIANIA na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące historii designu, ma uporządkowaną wiedzę z zakresu chronologii, potrafi rozpoznać i nazwać projektantów/szkoły na podstawie materiału wizualnego. W prezentacji ustnej korzysta poprawnie z nabytego aparatu pojęciowego. Prezentacja nie wymaga korzystania z notatek. na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące historii designu, ma nieuporządkowaną wiedzę z zakresu chronologii, potrafi częściowo rozpoznać i nazwać projektantów/szkoły na podstawie materiału wizualnego. W prezentacji ustnej student z niewielkimi błędami korzysta z nabytego aparatu pojęciowego. Przy prezentacji tematu sporadycznie korzysta z notatek. na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu historii designu, ma nieuporządkowaną wiedzę z zakresu chronologii, ma problemy z rozpoznaniem i nazwaniem projektantów/szkół na podstawie materiału wizualnego. Fragmentarycznie korzysta z nabytego aparatu pojęciowego. Prezentacja podparta jest notatkami prelegenta. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
n/d |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.