Przygotowanie tekstu na potrzeby internetu [WH-FPZ-M-II-2-PrzyTe]
Semestr letni 2023/24
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Przygotowanie tekstu na potrzeby internetu [WH-FPZ-M-II-2-PrzyTe] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24_L]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 40 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Marta Piotrowska | ||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Główną metodą dydaktyczną jest praca indywidualna (bądź w zespole) na przygotowywanym materiale, dyskusja moderowana, burza mózgów, a także elementy wykładu podawczego. SPOSOBY WERYFIKACJI EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: - ocena aktywności studentów na zajęciach; - ocena przygotowanej prezentacji wybranego tematu dotyczącego przedmiotu zajęć - ocena pracy zaliczeniowej (przygotowanie tekstu do publikacji na blogu interentowym). SPOSOBY WERYFIKACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu wiedzy: - ocenianie ustawiczne, w trakcie zajęć; Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu umiejętności: - ocenianie ustawiczne, przygotowywanie niewielkich prezentacji na tematy związane z omawianym materiałem; - przygotowanie pracy zaliczeniowej (projekt bloga, przygotowanie tekstu dostoswanego do potrzeb interentu); Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu kompetencji społecznych: - ocenianie ciągłe, podczas zajęć. Bierze się pod uwagę umiejętność współpracy w grupie lub w mniejszych zespołach; - umiejętność dyskusji i polemiki w trakcie wypowiedzi ustnych; - umiejętność prezentacji przygotowanych wcześniej materiałów (autoprezentacja). |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Niedostateczną ocenę otrzymuje Student, który nie opanował efektów kształcenia: - nie bierze czynnego udziału w zajęciach; - nie zna pojęcia webwritingu; - nie rozumie problematyki związanej z kształtowaniem tekstu na potrzeby interentu; - nie wykazuje chęci rozwijania swoich kompetencji redakcyjnych i nie wykorzystuje wiedzy zdobytej podczas zajęć; - nie wie, jaką funkcję pełnią poszczególne elementy wpisu interentowego; - nie potrafi pracować w grupie lub w zespole; - otrzymał ocenę niedostateczną z pracy zaliczeniowej (szczegółowość, nowatorskość i staranność realizacji projektu) lub nie oddał pracy. Dostateczną ocenę otrzymuje Student, który: - sporadycznie bierze aktywny udział w zajęciach; - zna w stopniu dostatecznym pojęcie webwritingu; - rozumie problematykę związaną z kształtowaniem tekstu na potrzeby interentu; - potrafi z pomocą prowadzącego rozwijać swoje redakcyjne i wykorzystuje zdobytą wiedzę podczas zajęć; - wie, jaką funkcję pełnią poszczególne elementy wpisu interentowego; - potrafi pracować w grupie; - posiada dostateczną wiedzę i umiejętności z zakresu opracowania tekstu na potrzeby interentu; - otrzymał ocenę dostateczną z pracy zaliczeniowej (szczegółowość, nowatorskość i staranność realizacji projektu). Dobrą ocenę otrzymuje Student, który: - bierze aktywny udział w zajęciach; - zna dobrze pojęcie webwritingu oraz zasady tworzenia tekstu na potrzeby interentu; - rozumie problematykę związaną webwritingiem; - potrafi samodzielnie rozwijać swoje kompetencje redakcyjne, wykorzystując wiedzę zdobytą podczas zajęć; - wie, jaką funkcję pełnią poszczególne elementy wpisu interentowego; - potrafi pracować w grupie i w zespole; - otrzymał ocenę dostateczną z plusem lub dobrą z pracy zaliczeniowej (szczegółowość, nowatorskość i staranność realizacji projektu). Bardzo dobrą ocenę otrzymuje Student, który: - bierze aktywny udział w zajęciach, wykazuje bardzo duże zainteresowanie poruszanymi zagadnieniami, samodzielnie poszerza swoją wiedzę; - zna bardzo dobrze pojęcie webwritingu oraz zasady kształtowania tekstu na potrzeby internetu; - bardzo dobrze rozumie problematykę związaną z webwritingiem; - potrafi samodzielnie rozwijać swoje kompetencje redakcyjne, wykorzystując wiedzę zdobytą podczas zajęć; - bardzo dobrze wie, jaką funkcję pełnią poszczególne elementy wpisu interentowego; - potrafi pracować w grupie (w mniejszych i większych zespołach); - otrzymał ocenę dobrą z plusem lub bardzo dobrą z pracy zaliczeniowej (szczegółowość, nowatorskość i staranność realizacji projektu). CAŁOŚCIOWA OCENA WYSTAWIANA JEST NA KONIEC CYKLU ZAJĘĆ. OCENA OBEJMUJE: - obecność (dopuszczalne są 2 nieobecności nieusprawiedliwione w cyklu zajęć); - aktywne uczestnictwo w zajęciach (zabieranie głosu w różnych formach dyskusji; przygotowanie do zajęć); - przygotowanie prezentacji na jeden z wybranych tematów dotyczących zagadnień związanych z publikacją tekstów w interenecie (oceniany jest poziom merytoryczny prezentacji, kreatywność i pracochłonność wykonania pracy. Prezentacja może być wykonana z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych); - praca zaliczeniowa polegająca na założeniu bloga i przygotowaniu przykładowego wpisu. Swój projekt studenci prezentują na ostatnich zajęciach, przedstawiają koncepcję bloga (tematyka, ewentualne współprace i finansowanie, grupa odbiorcza, przykładowy wpis – stworzony zgodnie z zasadami webwritingu). Oceniana jest kreatywność studentów, nakład pracy potrzebny do przygotowania pracy, poprawność stworzenia tekstu na potrzeby interentu (zgodność z zasadami webwritingu). Powyższe kryteria wyznaczają cząstkowe oceny, które łącznie składają się na ocenę całościową (żadna z ocen cząstkowych nie może być negatywna). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.