Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Creative writing-warsztat copywritera [WH-KUZ-M-I-3-CreatWr] Semestr letni 2023/24
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Creative writing-warsztat copywritera [WH-KUZ-M-I-3-CreatWr]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023/24_L] (w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga sobota (nieparzyste), 18:30 - 20:00
sala 410A
Kampus Dewajtis Nowy Gmach jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 30
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Łukasz Kucharczyk
Literatura:

J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Warszawa-Bydgoszcz, 2000

K. Bonda, Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania, Warszawa 2015

K. Burtenshaw; N. Mahon; C. Barfoot, Kreatywna reklama, tłum. H. Król, Warszawa 2007

J. Wrycza-Bekier, Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla

internetu, Gliwice 2010

J. T. Russel; W. R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Kraków 2000

Zakres tematów:

1. Historia reklamy

2. Funkcje reklamy

3. Gatunki reklamy

4. Rola emocji w komunikacie

5. Strategie medialne

6. Storytelling

7. Projektowanie reklamy

8. Analiza reklamy

9. Projektowanie opowieści

10. Bohater opowieści

11. Gatunek opowieści

12. Chwyty fabularne

13. Oddziaływanie na emocje i oczekiwania odbiorcze

14.Oblicza postaci

15. Światy przedstawione

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

- rozmowa

- prezentacja

- ćwiczenia pisemne

Metody i kryteria oceniania:

- obecność

- rozmowa

- prezentacja

- ćwiczenia pisemne

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)