Bankowość [WSE-EK-BANK]
Semestr letni 2024/25
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Bankowość [WSE-EK-BANK] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024/25_L]
(w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Hryniewicka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Sposoby weryfikacji efektów : Czytanie literatury, uczestnictwo w zajęciach Student umie: Sposoby weryfikacji efektów : Przygotowanie projektu, przygotowanie do wygłoszenia pracy, uczestnictwo w zajęciach, dyskusje na zajęciach Student posiada kompetencje: Sposoby weryfikacji efektów : Analiza danych z prezentacji, studia przypadków, współpraca w grupie i dyskusje, praca nad projektem Po realizacji przedmiotu student: 1.Będzie wiedział: Jakie są zasady funkcjonowania banków Jakie są kryteria podziału banków i po co się je stosuje. Jakie instytucje są ściśle związane z bankami Jakie są ryzyka, zalety i wady związane z bankowością Jakie są aspekty prawne działalności bankowej 2.Będzie umiał: 1. Dokonać oceny zasad i różnych kryteriów podziału banków i systemu bankowego w tym aspektów prawnych jego funkcjonowania 2. Odróżnić banki od innych instytucji 3.Zwrócić uwagę na niekorzystne zapisy w umowach kredytowych 4.Ocenić ryzyko, koszty, zalety i wady ryzyka bankowego 5.Analizować i wyciągać konkretne wnioski ze znalezionego materiału (opracowań, tabel) 6.Znaleźć potrzebne do analizy dane 3.Zdobędzie kompetencje: 1.Współpracy w grupie 2.Przygotowania pracy zaliczeniowej i przeprowadzenia trzyletniej analizy - prezentacji 3.Wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
2 Quizy po 25 pytań= 50pkt test z zadań (do uzyskania 30 pkt) pisany zgodnie z podanym terminem - zadania do wyliczenia (do 10 zadań). Bez pełnych obliczeń na kartce odpowiedź nie zostanie zaliczona (nie ma punktów częściowych za wyliczone zadania Punktacja z całego przedmiotu Ogółem z całego przedmiotu można uzyskać 100 pkt (50 pkt. za quizy oraz 30 pkt. za zadania, 20 pkt za test teoretyczny) (min 15 pkt musisz uzyskać z zadań) 0-50=2,0 51-60=3,0 61-70=3,5 71-80=4,0 81-90=4,5 91-100=5,0 WGLĄD DO KARTKI Z ODDANYMI ZADANIAMI BĘDZIE MOŻLIWY NA OSTATNICH ZAJĘCIACH, PO WCZESNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ. Test teoretyczny należy pisać jeśli zabraknie punków do zaliczenia . Można także na podwyższenie oceny przystąpić do zaliczenia ustnego (na ostatnich zajęciach). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Moduł 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.