język angielski B2: semestr I [C-JO-AB2-I]
Semestr zimowy 2024/25
Lektorat języków nowożytnych,
grupa nr 37
Przedmiot: | język angielski B2: semestr I [C-JO-AB2-I] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024/25_Z]
(zakończony)
Lektorat języków nowożytnych [LEK_NOW], grupa nr 37 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Zielińska | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
English File Upper-intermediate Student's Book (fourth edition), Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Kate Chomacki, Oxford University Press; English Grammar in Use, Raymond Murphy; Grammar and Vocabulary for Cambridge First, Luke Prodromou, Pearson Education; wybrane strony internetowe (m.in. https://learnenglish.britishcouncil.org; https://www.bbc.co.uk/learningenglish; https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/); https://www.perfect-english-grammar.com/ artykuły angielskojęzyczne w prasie i w Internecie. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1.Test poziomujący. 2. Zajęcia organizacyjne. Omówienie warunków zaliczenia lektoratu. Pytania ogólne i szczegółowe. Pytania o podmiot i dopełnienie. Pytania pośrednie 3. Praca (1). Rozmowa kwalifikacyjna o pracę. Słownictwo związane ze środowiskiem pracy i karierą zawodową. 4. Praca (2). Rozmowa kwalifikacyjna o pracę. Słownictwo związane ze środowiskiem pracy i karierą zawodową 5. Academic English - słownictwo związane z edukacją wyższą. Opis UKSW- rodzaje studiów, wydziały i kierunki studiów, obowiązki studenta. 6. Opisywanie osobowości, cechy charakteru. Przymiotniki złożone. Wyrazy modyfiku-jące (modifiers). 7. Pisanie- rozprawka. 8. Test śródsemestralny. Zdrowie i choroby (1)– słownictwo. Opisywanie symptomów choroby, pierwsza pomoc, wizyta u lekarza. 9. Zdrowie i choroby (2). Czasy: Present Perfect, Present Perfect Continuous 10. Moda, styl ubierania się. Przemysł modowy i jego wpływ na współczesny świat. 11. Podróżowanie, podróż samolotem (1). 12. Podróżowanie (2). Przymiotniki - konstrukcja the +przymiotnik, kolejność przymiot-ników w zdaniu. 13. Powtórzenie materiału. Rozwijanie sprawności językowych (rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego, mówienie) 14. Test końcowy. 15. Podsumowanie i omówienie semestru. Powtórzenie materiału. Kolejność omawianych tematów może ulec zmianie. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: Praca z podręcznikiem i materiałami zaproponowanymi przez lektora podczas zajęć stacjonarnych, praca na platformie internetowej, wprowadzanie i utrwalanie gramatyki i leksyki, kształcenie poszczególnych sprawności językowych. Metody weryfikacji: testy cząstkowe, prezentacja, praca pisemna, ocenianie ustawiczne. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- obowiązkowa obecność na zajęciach (dopuszczalne 3 nieusprawiedliwione nieobecności) Studenci z większą ilością nieusprawiedliwionych nieobecności nie będą podlegali procedurze klasyfikacji końcowej co oznacza negatywną ocenę semestralną. - przygotowanie do zajęć (posiadanie materiałów / podręcznika) - aktywne uczestnictwo w zajęciach Jako aktywne uczestnictwo studenta na zajęciach stacjonarnych uznaje się: aktywne uczestniczenie w dyskusjach, udzielanie odpowiedzi, wykonywanie ćwiczeń, zadań grupowych, projektów i innych aktywności w klasie oraz współpracę z innymi uczestnikami zajęć - napisanie testu śródsemestralnego obejmującego rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu - przygotowanie i wygłoszenie prezentacji (za niedotrzymanie terminu prezentacji odejmuje się 3 punkty) - napisanie wypowiedzi pisemnej - napisanie testu końcowego (semestralnego) W semestrze można otrzymać maksymalnie 100 pkt: - test śródsemestralny (rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu) -10 pkt - obecność - 15 pkt (1 punkt za każdą obecność na zajęciach) - aktywność - 30 pkt (2 pkt za każde zajęcia) - prezentacja– 15 pkt - test końcowy - 30 pkt Kryteria oceny końcowej Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100. Punktacja: -na ocenę 2 0%-59% -na ocenę 3 60%-67% -na ocenę 3,5 68%-75% -na ocenę 4 76%-83% -na ocenę 4,5 84%-91% -na ocenę 5 92%-100% |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
język angielski B2: semestr I |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.