Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim na poziomie B2+: The enterepreneurship in the context of the flexbile employment model. Perspective of learners and employees [WNP-PPW-KPJA] Semestr letni 2024/25
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim na poziomie B2+: The enterepreneurship in the context of the flexbile employment model. Perspective of learners and employees [WNP-PPW-KPJA]
Zajęcia: Semestr letni 2024/25 [2024/25_L] (w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 15:00 - 16:30
sala 1559
Kampus Wóycickiego Bud. 15 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: 26
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Aleksandra Kulpa-Puczyńska
Literatura:

1. Beck U., A Risk Society. Towards a New Modernity, SAGE Publications, 2005.

2. Drucker P. F., Innovation and Entrepreneurship: Practice and Principles, Butterworth-Heinemann, 2007.

3. Espinoza Ch, Miller P, Bateman C, Garbett C., Millennials@Work: The 7 Skills Every Twenty-Something (and Their Manager) Needs to Overcome Roadblocks and Achieve Greatness, Publisher: Franklin Covey, 2014.

4. Price D., Open: How We’ll Work, Live and Learn in the Future, Crux Publishing, 2013.

5. Tapscott D., Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing Your World, McGraw-Hill, 2008.

6. Twenge J. M., iGen: Why Today's Super-Connected Kids Are Growing Up Less Rebellious, More Tolerant, Less Happy-and Completely Unprepared for Adulthood-and What That Means for the Rest of Us, Atria Books, 2nd Print edition, 2017.

Literatura uzupełniająca:

1. GEM (Global Entrepreneurship Monitor, Global Reports and National Reports): GEM, Global Entrepreneurship Monitor 2023/2024 Global Report: 25 Years and Growing, London 2023.

2. Deloitte, First Steps into the Labour Market, 2021 International survey of students and recent graduates, Deloitte Central Europe.

3. Eurofound, New forms of employment: 2020 update, Publications Office of the European Union, Luxembourg.

4. Kulpa-Puczyńska A., Individual Entrepreneurship in the Context of Diversity and Flexibility of Workplaces. In: Tipurić, Darko Hruška, Domagoj (Ed.), 7th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: Embracing Diversity in Organisations, Dubrovnik, Croatia 5th - 6th April, 2019, Governance Research and Development Centre (CIRU), Zagreb.

5. Kulpa-Puczyńska A., University spaces for cooperation strengthening pro-innovative attitudes of academic community, “Forum Pedagogiczne” 2021, vol 11, no 2, pp. 285-295. DOI 10.21697/fp.2021.2.21.

6. Prensky M., What Technology ISN’T Good At, Part II: Passion! Published in Educational Technology Nov-Dec 2012, pp. 1-3.

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

Krótki wykład informacyjno-aktywizujący obejmujący m.in. prezentacje multimedialne/postery oraz omówienie wybranych problemów przedsiębiorczości indywidualnej (projekty studyjne) i towarzyszącą im dyskusję plenarną; pracę w zespołach, a także indywidualną analizę i interpretację materiałów z wykorzystaniem różnorodnych źródeł teoretycznych.

Metody i kryteria oceniania:

Metody weryfikacji + efekty uczenia się:

- Projekt badawczy: koncepcja autorska - rozwiązanie dotyczące przedsiębiorczości indywidualnej (EW1; EU1; EU2; EK1);

- Praca w zespołach (EU1; EU2);

- Indywidualna analiza i ocena źródeł wiedzy (EW1; EU1);

- Aktywny udział (80% obecności) w zajęciach (EU2; EK1).

1) Projekt badawczy - 40 punktów;

2) Praca w zespołach-10 punktów;

3) Indywidualna analiza i ocena źródeł wiedzy - 20 punktów;

4) Aktywny udział (80% obecności) w zajęciach- 30 punktów.

Wynik końcowy:

60-67 p. - 3,0

68-75 p. - 3,5

76-83 p. - 4,0

84-91 p. - 4,5

92-100 p.-5,0

Uwagi:

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - rok V + ogólnouczelniany

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)