Metodologia badań marketingowych [WT-DKS-DMMBM]
Semestr letni 2024/25
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Metodologia badań marketingowych [WT-DKS-DMMBM] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024/25_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Tomasz Knecht | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Efekty kształcenia osiągnięte przez: Wykład konwersatoryjny Dyskusja panelowa Giełda pomysłów (burza mózgów) Metoda ćwiczeniowa Metoda projektu Studium przypadku |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkami zaliczenia przedmiotu są: - obecność na zajęciach (dopuszczalna nieobecność na 2 spotkaniach) - aktywność na zajęciach – indywidualna i w grupach (maks. 20 pkt.) - uzyskanie zaliczenia z kolokwium końcowego, możliwość zaliczenia kolokwium na podstawie prezentacji i przygotowania raportu z badań (maks. 80 pkt.) Punktacja - Ocena 0-50 pkt. - Niedostateczna 51-60 pkt. - Dostateczna 61-70 pkt. - Dostateczna z plusem 71- 80 pkt. - Dobra 81- 90 pkt. - Dobra z plusem 91 - 100 pkt. - Bardzo dobra |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dm1 |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.