Przygotowanie nauczycielskie: nauczyciel etyki (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Filozofii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22_L - Semestr letni 2021/22 2022/23_Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23_L - Semestr letni 2022/23 2023/24_Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24_L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_Z | 2021/22_L | 2022/23_Z | 2022/23_L | 2023/24_Z | 2023/24_L | |||||
WF-PED-DESPiPP | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład ma na celu wprowadzenie w teoretyczne zagadnienia dydaktyki i metodyki etyki w szkołach podstawowej i ponadpodstawowej oraz przygotowania studenta do roli nauczyciela etyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. |
|
|||||
WF-PED-DESP1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia mają formę praktycznych warsztatów, w trakcie których studenci zapoznają się z zasadami i metodami nauczania etyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
||||||
WF-PED-DESP2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia mają formę praktycznych warsztatów, w trakcie których studenci zapoznają się z zasadami i metodami nauczania etyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
|||||
WF-PED-DESPP1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia mają formę praktycznych warsztatów, w trakcie których studenci zapoznają się z zasadami i metodami nauczania etyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
||||||
WF-PED-DESPP2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia mają formę praktycznych warsztatów, w trakcie których studenci zapoznają się z zasadami i metodami nauczania etyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
|||||
SP-BHP | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-DiTP | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć omówione zostaną różnego rodzaju zaburzenia rozwojowe, z którymi można spotkać się podczas pracy z dziećmi i młodzieżą. |
|
|||||
SP-DO | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ogólne zagadnienia związane z historią dydaktyki. Przedstawienie rozwoju systemów edukacyjnych oraz podstawowych terminów związanych z procesem dydaktycznym. Omówienie współczesnych metod dydaktycznych oraz aktualnych teorii odnoszących się do procesu kształcenia. |
|
|||||
SP-EG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student otrzymuje materiał do samodzielnej pracy nad głosem i techniką mowy. Poznaje zasady ortofonii języka polskiego. Uczy się odróżniać mówienie spontaniczne od mówienia starannego, a nawet wzorcowego. Poznaje zasady higieny głosu i pracy głosem w sytuacjach stresujących. |
|
||||||||
SP-PedEEc | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Treści merytoryczne: Podmiotowość w wychowaniu – samowychowanie. Aksjologiczne podstawy wychowania. Podstawowe formy działania pedagogicznego: Rozwój psycho-fizyczny, rozwój społeczno-emocjonalny i moralny. Zmiany fizyczne i psychiczne w okresie dojrzewania. Dojrzałość fizyczna a dojrzałość społeczna i emocjonalna. Krystalizowanie się tożsamości. Dorosłość-identyfikacja z nowymi rolami społecznymi. Kształtowanie się stylu życia. |
|
|||||