Przedmioty obowiązkowe + specjalizacyjne (PED.REW.) dla II roku Pedagogiki - studia II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_L - Semestr letni 2021/22 2022/23_L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_L | 2022/23_L | |||||
WNP-PEZ-PPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poziom przedmiotu: podstawowy Cele przedmiotu: celem nauczania przedmiotu jest zaznajomienie studentów z głównymi systemami oświatowymi i wychowawczymi, które powstały w ramach pedagogiki ogólnej po II wojnie światowej. Przedstawia się również systemy szkolno-wychowawcze w różnych krajach świata. Po ukończeniu wykładów student powinien wymienić przyczyny i źródła powstania trzech systemów wychowawczych, jak również znać główne ich założenia. Wykłady zdalne, (data będzie podana) synchroniczne, prowadzone poprzez Microsoft Teams, zgodnie z planem zajęć. Studenci po zarejestrowaniu na przedmiot zostają następnie podpięci, przez prowadzącego zajęcia do zespołu: „Pedagogika porównawcza". Przed rozpoczęciem zajęć odpowiednie informacje zostały przesłane studentom na indywidualne adresy e-mail podane w systemie USOS. Wymagania wstępne: brak |
|
||||