Seminarium licencjackie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22_L - Semestr letni 2021/22 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_Z | 2021/22_L | |||||
WNP-PEZ-SLIII-AKP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest określenie i omówienie zagadnień stanowiących zakres dyplomowy, ukazanie związków metodologii z przedmiotem seminaryjnym oraz zwrócenie uwagi na umiejętności i możliwości Studentów w zakresie konstruowania oraz prowadzenia badań pedagogicznych. |
|
||||
WNP-PEZ-SLIII-EW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W semestrze letnim 2020/2021 zajęcia były realizowane za pomocą aplikacji MS Teams. Natomiast w semestrze zimowym i letnim 2021/2022 seminarium jest realizowane w formie stacjonarnej (wyjątek stanowi zjazd: 19-20.02.2022, ze względu na uwarunkowania pandemiczne realizowany zdalnie za pomocą aplikacji MS Teams). Celem zajęć jest merytoryczna pomoc studentom piszącym samodzielnie autorskie prace licencjackie (forma indywidualna zróżnicowana), uświadomienie znaczenia systematycznej pracy w zakresie operowania podstawowymi kategoriami historycznymi: czasem, przestrzenią, ciągłością, zmiennością oraz prawidłowego zastosowania metody badań, rozumnego/odpowiedzialnego korzystania ze źródeł i opracowań naukowych, formułowania wniosków wraz z ich opracowaniem. |
|
||||