Moduł z zakresu zarządzania lub ekonomii (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Prawa i Administracji)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_L - Semestr letni 2021/22 2022/23_L - Semestr letni 2022/23 2023/24_L - Semestr letni 2023/24 2024/25_L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_L | 2022/23_L | 2023/24_L | 2024/25_L | |||||
WP-PRZ-MZE-pe |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poziom przedmiotu: Podstawowy. Cele przedmiotu: Udział w zajęciach z ekonomii ma na celu ułatwienie studentom opanowania materiału z zakresu mikro- i makroekonomii, sprawnego posługiwania się definicjami, rozumienia procesów zachodzących w gospodarce, znajomości podstaw myślenia ekonomicznego. Ponadto studenci mają za zadanie nauczyć się zasad implikacji teorii ekonomii na grunt praktyczny, umiejętności przewidywania prawidłowości ekonomicznych na przykładach zjawisk wziętych z rzeczywistości ekonomicznej, analizowania i prognozowania ogólnych zjawisk ekonomicznych. Wymagania wstępne: Brak. |
|
||||||
WP-PRZ-MZE-pz | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele zajęć: Zapewnienie studentowi wiedzy na temat fundamentalnych pojęć i metod zarządzania, zarządzania jakością i zarządzania personelem w administracji publicznej, oraz umiejętności zastosowania zaprezentowanych metod, filozofii i strategii do problemów w administracji publicznej. Zachęcenie studenta do zgłębienia metod zarządzania, konsekwencji wyboru stylu kierowania organizacją, roli kompetencji i kwalifikacji w kształtowaniu nowoczesnego urzędu. |
|
|||