Przygotowanie dydaktyczne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Studium Pedagogizacji)
Grupa przedmiotów: Przygotowanie dydaktyczne
wybierz inną grupę
Plany zajęć grupy przedmiotów
-
2021/22_Z - Semestr zimowy 2021/22 -
2021/22_L - Semestr letni 2021/22 -
2022/23_Z - Semestr zimowy 2022/23 -
2022/23_L - Semestr letni 2022/23 -
2023/24_Z - Semestr zimowy 2023/24 -
2023/24_L - Semestr letni 2023/24 -
2024/25_Z - Semestr zimowy 2024/25 -
2024/25_L - Semestr letni 2024/25 -
Plan przecięty w wybranym przedziale dat
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22_L - Semestr letni 2021/22 2022/23_Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23_L - Semestr letni 2022/23 2023/24_Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24_L - Semestr letni 2023/24 2024/25_Z - Semestr zimowy 2024/25 2024/25_L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_Z | 2021/22_L | 2022/23_Z | 2022/23_L | 2023/24_Z | 2023/24_L | 2024/25_Z | 2024/25_L | |||||
SP-EG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student otrzymuje materiał do samodzielnej pracy nad głosem i techniką mowy. Poznaje zasady ortofonii języka polskiego. Uczy się odróżniać mówienie spontaniczne od mówienia starannego, a nawet wzorcowego. Poznaje zasady higieny głosu i pracy głosem w sytuacjach stresujących. |
|
||||||||||
SP-DO | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ogólne zagadnienia związane z historią dydaktyki. Przedstawienie rozwoju systemów edukacyjnych oraz podstawowych terminów związanych z procesem dydaktycznym. Omówienie współczesnych metod dydaktycznych oraz aktualnych teorii odnoszących się do procesu kształcenia. |
|
||||||