Przedmioty dla doktorantów psychologii (grupa przedmiotów zdefiniowana przez )
Grupa przedmiotów: Przedmioty dla doktorantów psychologii
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22_Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22_L - Semestr letni 2021/22 2022/23_Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23_L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22_Z | 2021/22_L | 2022/23_Z | 2022/23_L | |||||
WF-R-PS-PRZ | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WF-R-PS-SEM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
WF-R-PS-WMKTN | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia są poświęcone doskonaleniu warsztatu pisarskiego doktorantów psychologii. Zostanie na nich omówiona na przykładach struktura różnego rodzaju tekstów naukowych z zakresu psychologii (zarówno empirycznych jak i teoretycznych). |
|
|||
WF-R-PS-WMP | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia są poświęcone przeglądowi strategii publikacyjnych w psychologii. Omówione zostaną podstawowe zasady procesu publikacyjnego w różnych modelach recenzyjnych; zarys historyczny, aktualny stan i perspektywy zmian systemu publikacyjnego. Ponadto, na zajęciach uczestnicy będą analizować teksty, recenzje, odpowiedzi dla recenzentów oraz poprawione artykuły, które zostały zaakceptowane oraz odrzucone. |
|
|||