Warsztaty pedagogiczne - pedagogika - 1 rok I stopnia - studia stacjonarne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019/20_L - Semestr letni 2019/20 2020/21_L - Semestr letni 2020/21 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2019/20_L | 2020/21_L | |||||
WNP-PE-NPWPEW |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021 zajęcia są realizowane online za pomocą aplikacji MS Teams. Celem zajęć akademickich (warsztat pedagogiczny: edukacyjne aspekty czasu wolnego dla studentów I roku pedagogiki) jest poznanie pojęć czasu wolnego oraz zrozumienie znaczenia procesu wychowania do (zrównoważonego) czasu wolnego dla dobrej jakości życia dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Proponowany nakład pracy studenta: - udział w zajęciach: 30 godz. dydaktycznych - konsultacje według potrzeb studenta (dyżur) - praca z książką: 60 godz. dydaktycznych - przygotowanie projektu autorskiego: 30 godz. dydaktycznych. Ogółem 120 godzin dydaktycznych (4 ECTS). Metody kształcenia: praca z książką, metody ekspresyjne, metoda projektu. |
|
||
WNP-PE-WAR-MK1 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapewnienie efektów kształcenia dla pedagogiki i/lub pedagogiki specjalnej w zakresie wyszukiwania, analizowania, interpretowania i oceniania innowacji pedagogicznych oraz twórczego formułowania własnych propozycji, z zastosowaniem podstawowych zasad postępowania badawczego. |
|
||
WNP-PE-WP3PJS |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowe pojęcia: edukacja dorosłych, andragogika, edukacja formalna, nieformalna i incydentalna. Ośrodki badań andragogicznych. Kierunki refleksji i badań andragogicznych. Zagadnienia metodologii badań andragogicznych. Psychologiczne aspekty funkcjonowania ludzi dorosłych i starszych. Prawne podstawy kształcenia dorosłych. Konstruowanie systemu edukacji dorosłych. Cele, treści, zasady i metody, organizacja oraz ewaluacja kształcenia dorosłych. Kurs formą edukacji dorosłych. Edukacja na odległość. Problemy andragogiki specjalnej. Problemy andragogiki pracy. Pracownicy oświaty dorosłych. Najnowsze tendencje w badaniach nad edukacją dorosłych - publikacje książkowe oraz artykuły w czasopismach. |
|
||
WNP-PE-WAR1-KK | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założeniem warsztatu jest stymulowanie twórczości teatralnej uczestnika poprzez rozwiązywanie scenicznych problemów sytuacyjnych oraz umiejętność posługiwania się metodami ćwiczeniowymi - (wyobraźnia), metodami zadaniowymi -(inscenizacja), metodami dialogu - (komunikacja) oraz technikami twórczego myślenia - (płynność, giętkość i oryginalność). Efektem scenicznych działań twórczych będzie wykreowanie i wystawienie spektaklu teatralnego. |
|
||