Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia monograficzne I stopień Socjologii WSE-MON-LIC-22/23_L
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23_L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2022/23_L | |||||
WSE-SO-FSiF |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WSE-SO-SV |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest podkreślenie uniwersalnego znaczenia savoir-vivre´u jako sztuki życia; ukazanie roli savoir-vivre´u w transmisji kulturowej i podtrzymywaniu więzi społecznej; odtworzenie najważniejszych zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących współcześnie w sferze prywatnej i publicznej (m.in. w rodzinie, w relacjach intymnych, w życiu towarzyskim, w instytucjach edukacyjnych i kulturalnych, w pracy, w polityce, w biznesie); zwrócenie uwagi na genezę, przejawy i funkcje savoir-vivre´u oraz jego nieprzestrzegania w życiu jednostkowym i społecznym |
|
|||
WSE-SO-SPI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest pogłębienie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu społecznej przestrzeni jaka wytwarzana jest w cyberprzestrzeni. |
|
|||
WSE-SO-ŚKS |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków i dyscyplin realizowanych na naszej Uczelni, wprawdzie realizowany jest on w ramach socjologii, a zatem, jego założenia koncepcyjne dotyczą przede wszystkim tej nauki, niemniej, nie można zamknąć fenomenu śmierci w jednej, wąskiej dziedzinie czy nauce. Będę się zatem posiłkować ustaleniami antropologicznymi, filozoficznymi, etnograficznymi, kulturoznawczymi, artystycznymi, medycznymi, etycznymi, historycznymi, psychologicznymi, pedagogicznymi, a nawet teologicznymi etc. |
|
|||