Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Negotiations and Savoir vivre in Business

General data

Course ID: CSDZ-ABK-NSV
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Negotiations and Savoir vivre in Business
Name in Polish: Negocjacje i Savoir vivre w biznesie
Organizational unit: Career's Office
Course groups: (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia I st. i JM)
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia II stopnia)
ECTS credit allocation (and other scores): 4.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:

I. Negocjacje w biznesie

II. Savoir-vivre w biznesie

Full description: (in Polish)

Celem warsztatów jest rozwój następujących kompetencji: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji.

Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:

I. Negocjacje w biznesie

1. Przygotowanie do rozmów

2. Techniki negocjacyjne

• ćwiczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej

• techniki wywierania wpływu, manipulacji, perswazji

• taktyki negocjacyjne dla różnego rodzaju partnerów (roszczeniowi, atakujący, niezdecydowani, niezaangażowani)

3.Zakończenie negocjacji

II. Savoir-vivre w biznesie

1. Na czym polega savoir-vivre w biznesie

• korzyści ze stosowania

• etykieta wobec klientów, przełożonych, współpracowników

• savoir-vivre dla przełożonych

• savoir-vivre dla uczestników

• granice poufałości w kontaktach zawodowych

2. Dress code w firmie (dla kobiet i mężczyzn)

3. Powitanie (podanie ręki, przedstawienie się, wizytówki)

4. Etykieta w komunikacji (rozmowa bezpośrednia, kontakty telefoniczne i mailowe)

Opis pracy studenta

16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.

10h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.

16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.

11h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.

8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych)

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Efekt kształcenia po ukończeniu warsztatu na poziomie podstawowym:

• Zna techniki negocjacyjne

• Rozumie rolę i znaczenie stosowania zasad savoir-vivre w biznesie

• Zna zasady savoir-vivre dla przełożonych i pracowników

• Potrafi wybrać najbardziej odpowiednią technikę w sytuacji negocjacyjnej

• Potrafi zastosować zasady savoir-vivre w sytuacji biznesowej

• Rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego, dokonuje samooceny kompetencji oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre i negocjacji

• Potrafi świadomie stosować techniki negocjacyjne i zasady savoir-vivre w sytuacjach

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest:

- obecność i aktywność na szkoleniu Negocjacje i savoir-vivre w biznesie,

- napisanie testów ewaluacyjnych (na rozpoczęcie i zakończenie zajęć);

- odbycie konsultacji z Doradcą Zawodowym (pakiet indywidualnych konsultacji z Doradcą Zawodowym, służący diagnozie ról zespołowych, określeniu potrzeb, udzieleniu wskazówek rozwojowych).

- zaliczenie warsztatów w formie wybranej przez prowadzącego zajęcia (egzamin/test/rozmowa oceniająca).

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Workshops, 32 hours more information
Coordinators: Grażyna Subda
Group instructors: Agnieszka Świst-Kamińska
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Workshops - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning z podziałem na grupy

Type of subject:

optional with unlimited choices

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru)

Short description: (in Polish)

Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:

Negocjacje w biznesie oraz savoir-vivre w biznesie.

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Workshops, 32 hours more information
Coordinators: Grażyna Subda
Group instructors: (unknown)
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Workshops - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning z podziałem na grupy

Type of subject:

optional with unlimited choices

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru)

Short description: (in Polish)

Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:

I. Negocjacje w biznesie

II. Savoir-vivre w biznesie

Full description: (in Polish)

Celem warsztatów jest rozwój następujących kompetencji: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji.

Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:

I. Negocjacje w biznesie

1. Przygotowanie do rozmów

2. Techniki negocjacyjne

• ćwiczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej

• techniki wywierania wpływu, manipulacji, perswazji

• taktyki negocjacyjne dla różnego rodzaju partnerów (roszczeniowi, atakujący, niezdecydowani, niezaangażowani)

3.Zakończenie negocjacji

II. Savoir-vivre w biznesie

1. Na czym polega savoir-vivre w biznesie

• korzyści ze stosowania

• etykieta wobec klientów, przełożonych, współpracowników

• savoir-vivre dla przełożonych

• savoir-vivre dla uczestników

• granice poufałości w kontaktach zawodowych

2. Dress code w firmie (dla kobiet i mężczyzn)

3. Powitanie (podanie ręki, przedstawienie się, wizytówki)

4. Etykieta w komunikacji (rozmowa bezpośrednia, kontakty telefoniczne i mailowe)

Opis pracy studenta

16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.

10h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.

16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.

11h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.

8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie

15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych)

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)