Clinical Anthropology
General data
Course ID: | WB-BI-MGR-24cw |
Erasmus code / ISCED: |
13.1
|
Course title: | Clinical Anthropology |
Name in Polish: | Antropologia kliniczna |
Organizational unit: | Faculty of Biology and Environmental Sciences |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
2.00
(differs over time)
|
Language: | Polish |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | biological sciences |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | BI2_U02,BI2_K01,BI2_K05 |
Preliminary Requirements: | (in Polish) Zaliczony kurs antropologii fizycznej. |
Short description: |
(in Polish) Wykorzystanie metod badawczych, poznanych podczas wykładów. Student prowadzi badania z wykorzystaniem metod stosowanych w antropologii klinicznej, np. określa postawę ciała, dysmorofologię, potrafi przeprowadzić badania dotyczące rozwoju dzieci. |
Full description: |
(in Polish) Wykorzystanie metod badawczych, poznanych podczas wykładów. Student prowadzi badania z wykorzystaniem metod stosowanych w antropologii klinicznej, np. określa postawę ciała, dysmorofologię, potrafi przeprowadzić badania dotyczące rozwoju dzieci. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Wykłady: Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie wiedzy: Efekt przedmiotowy 1. Student rozumie zaawansowaną problematykę antropologii klinicznej, posiada szczegółową wiedzę na temat omawiane podczas zajęć Efekt przedmiotowy 2. Student rozumie wzajemne powiązania między różnymi gałęziami biologii człowieka, anatomii i morfologii. Ćwiczenia: Przedmiotowy efekt uczenia się w zakresie umiejętności: Efekt przedmiotowy 3. student potrafi wykorzystać przedstawione metody badawcze, a także wykorzystać źródła elektroniczne do dogłębnej analizy tematyki. Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie kompetencji społecznych: Efekt przedmiotowy 4. Student zachowuje otwartość na problematykę badawczą, pogłębia systematycznie wiedzę i potrafią ją praktycznie wykorzystać Efekt przedmiotowy 5. Student rozumie potrzebę wyznaczania priorytetów sobie oraz innym podczas pracy w grupie 3 ECTS [1 ECTS=30 godzin] Udział w wykładach: 15 godzin Przygotowanie do egzaminu: 15 godzin Udział w ćwiczeniach: 15 godzin Przygotowanie do kolokwiów praktycznych: 30 godzin Uzupełnianie zeszytu ćwiczeń: 15 godzin suma: 90 godzin [90/30=3] |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ćwiczenia: Metody i kryteria oceniania w zakresie umiejętności Student w zakresie umiejętności potrafi: - na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi wykazywać krytycznej analizy i selekcji informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych - na ocenę 3 (dst.) - na podstawowym poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych - na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych - na ocenę 5 (bdb.) - na wysokim poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych Metody i kryteria oceniania w zakresie kompetencji społecznych Student w zakresie w zakresie kompetencji społecznych jest gotów do: - na ocenę 2 (ndst.) - nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; nie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - na ocenę 3 (dst.) - w stopniu podstawowym jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; w stopniu podstawowym jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; na wystarczającym poziomie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - na ocenę 5 (bdb.) - na wysokim poziomie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; na wysokim poziomie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania Kolokwium praktyczne: 94-100% - 5 93-88% - 4,5 87-80% - 4 79-70% - 3,5 69-60% - 3 mniej niż 59,9% - 2 |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W TH CW
FR |
Type of class: |
Classes, 15 hours
|
|
Coordinators: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Group instructors: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | graded credit | |
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) Wykład: 15h - obecność na wykładach 15h - przygotowanie do egzaminu Razem 30h/30=1 ECTS Ćwiczenia: 15h - obecność na ćwiczeniach 15h - przygotowanie do kolokwium 15h - przygotowanie do zajęć 15h - konsultacje Razem 60h/30=2 ECTS |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.