(in Polish) Mentoring 3
General data
Course ID: | WF-FI-22-MEN3 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Mentoring 3 |
Organizational unit: | Institute of Philosophy |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
1.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | (in Polish) FI2_W02 FI2_W10 FI2_U01 FI2_U03 FI2_U09 FI2_K01 FI2_K03 |
Preliminary Requirements: | (in Polish) Znajomość zagadnień filozoficznych uzyskana w dotychczasowym toku studiów. |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest bieżąca pomoc studentom w przygotowaniu pracy dyplomowej oraz planowaniu i realizowaniu działań związanych z aktualnym etapem odbywania studiów i dalszą karierą zawodową. |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest bieżąca pomoc studentom w przygotowaniu pracy dyplomowej oraz planowaniu i realizowaniu działań związanych z aktualnym etapem odbywania studiów i dalszą karierą zawodową. Spotkania odbywają się w trybie indywidualnym z ukierunkowaniem na konkretne zagadnienia i problemy, z którymi aktualnie ma do czynienia uczestnik. Zajęcia służą uzyskaniu wsparcia merytorycznego i metodologicznego w zakresie obejmującym tok studiów oraz w perspektywie dalszej kariery zawodowej po ukończeniu studiów. |
Bibliography: |
(in Polish) Zostanie podana w trakcie zajęć po sprofilowaniu jej ze względu na zapotrzebowanie uczestników. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Wiedza: - student zna i rozumie w sposób rozszerzony miejsce i znaczenie filozofii w relacji do innych nauk oraz specyfikę przedmiotową i metodologiczną filozofii - student zna i rozumie wszechstronnie i dogłębnie poglądy wybranych wiodących autorów filozoficznych oraz bieżący stan badań w zakresie wybranej problematyki filozoficznej Umiejętności: - student potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje ze źródeł pisanych i elektronicznych - student potrafi twórczo wykorzystywać wiedzę filozoficzną i metodologiczną w formułowaniu hipotez i konstruowaniu krytycznych argumentacji - student potrafi ujawniać wady i błędy logiczne wypowiedzi ustnych i pisemnych oraz określać wpływ tych wad i błędów na perswazyjność argumentów Kompetencje: - student jest gotów do weryfikacji posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności oraz ciągłego dokształcania się i rozwoju zawodowego - student jest gotów do rozpoznawania i formułowania problemów etycznych związanych z własną pracą badawczą i publikacyjną, odpowiedzialnością przed współpracownikami i innymi członkami społeczeństwa oraz do aktywnego rozwiązywania tych problemów. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ocena dotyczy aktywności i stopnia zaangażowania uczestnika w trakcie zajęć z uwzględnieniem szczegółowych zadań zleconych do realizacji, dostosowanych indywidualnie do uczestnika. |
Practical placement: |
(in Polish) Nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR KON
KON
KON
|
Type of class: |
Conversatorium, 5 hours, 1 places
|
|
Coordinators: | Paweł Mazanka | |
Group instructors: | Paweł Mazanka | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
Short description: |
(in Polish) Zajęcia będą poświęcone specyfice i metodologii pracy naukowej. Tematy zajęć będą ustalane pod kątem zainteresowań uczestników. |
|
Bibliography: |
(in Polish) Ajdukiewicz K., "Język i poznanie", tom 1, Warszawa 1985. Bronk A., "Zrozumieć świat współczesny", Lublin 1998. Kamiński S., "Jak filozofować", Lublin 1989. Stępień A. B., "Dwa wykłady. Punkt wyjścia w filozofii. Teorie relacji: filozoficzne i logiczna", Lublin 2005. Such J., Szcześniak M., "Filozofia nauki", Wydawnictwo naukowe UAM, Poznań 2000. |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH KON
KON
KON
KON
KON
KON
FR |
Type of class: |
Conversatorium, 5 hours, 6 places
|
|
Coordinators: | Adam Świeżyński | |
Group instructors: | Adam Świeżyński | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3AxN5J6mr9c3leDzSQU7O3JxrRf6UT3tAomAy7CQgGJh01%40thread.tacv2/conversations?groupId=bd330480-3e1d-483d-85e9-2211aab85d20&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) ECTS: udział w zajęciach: 5 przygotowanie do zajęć: 25 Suma godzin pracy studenta: 30 [30 = 1 (1 ECTS = 30 godzin pracy studenta)] LICZBA ECTS: 1 |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest bieżąca pomoc studentom w przygotowaniu pracy dyplomowej oraz planowaniu i realizowaniu działań związanych z aktualnym etapem odbywania studiów i dalszą karierą zawodową. |
|
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest bieżąca pomoc studentom w przygotowaniu pracy dyplomowej oraz planowaniu i realizowaniu działań związanych z aktualnym etapem odbywania studiów i dalszą karierą zawodową. Spotkania odbywają się w trybie indywidualnym z ukierunkowaniem na konkretne zagadnienia i problemy, z którymi aktualnie ma do czynienia uczestnik. Zajęcia służą uzyskaniu wsparcia merytorycznego i metodologicznego w zakresie obejmującym tok studiów oraz w perspektywie dalszej kariery zawodowej po ukończeniu studiów. |
|
Bibliography: |
(in Polish) Zostanie podana w trakcie zajęć po sprofilowaniu jej ze względu na zapotrzebowanie uczestników. |
|
Wymagania wstępne: |
(in Polish) Zajęcia odbywają się online (MS Teams) |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.