(in Polish) Techniki rozwoju kreatywności
General data
Course ID: | WF-PS-N-TRK |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Techniki rozwoju kreatywności |
Organizational unit: | Institute of Psychology |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty obowiązkowe dla V roku, Specjalność psychologia pracy i organizacji (in Polish) Przedmioty obowiązkowe dla V roku, Specjalność psychologia wspomagania rozwoju |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | intermediate |
Learning outcome code/codes: | PS_W08; PS_K01; PS_K02 |
Short description: |
(in Polish) Studenci podczas ćwiczeń poznają komponenty kreatywności oraz struktury i formy prowadzenia ćwiczeń wzbudzających kreatywność, zasad prowadzenia spotkań wzbudzających kreatywność i procesów projektowych opartych o wzbudzenie procesu kreatywnego. |
Full description: |
(in Polish) Kurs będzie się koncentrował na przedstawieniu studentom wiedzy z zakresu psychologii twórczości Te podstawy teoretyczne następnie zostaną przekute na praktyczne zastosowanie w ramach: 1. Prowadzenia działań integracyjnych - ćwiczenia kreatywne w ramach budowania relacji 2. Działań projektowych – zastosowanie metody projektowej Design Thinking 3. Ustrukturyzowanych spotkań – zastosowanie metod kreatywnych do generowania pomysłów (brain storming) 4. Grywalizacja – kreatywne sposoby wzbudzania motywacji do działania 5. Wykorzystania kreatywności jako sposobu na rozwiązywanie porblemów |
Bibliography: |
(in Polish) Kwieciński, L. (2016). Design thinking – behawioralny aspekt kreowania przedsiębiorczości. Horyzonty Wychowania, 15(34), 123–136. https://doi.org/10.17399/HW.2016.153407 Nowakowski, M. (2016). Website Usability in the Design Thinking Methodic / Użyteczność serwisu internetowego w metodyce design thinking. Studia Informatica Pomerania, 2016(2), 123. https://doi.org/10.18276/si.2015.40-11 Szmidt K. J., Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych, Gliwice 2013. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Student będzie posiadał umiejętność zaprojektowania warsztatów dotyczących procesów kreatywnych. Będzie posiadał również umiejętność facylitowania prac grup projektowych na etapie tworzenia koncepcji oraz wymagających kreatywnego podejścia do rozwiązania problemu. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aby uzyskać zaliczenie student musi uzyskać 100% frekwencję. Każda nieobecność będzie skutkowała obniżeniem oceny o 0,5 pkt, 5 nieobecności będzie skutkowało niezaliczeniem przedmiotu. Warunkiem zaliczenia będzie przygotowanie 30 minutowego warsztatu obejmującego tematykę kreatywną. Warsztat będzie prowadzony w parach. Jakość przeprowadzonego warsztatu będzie oceniana przez prowadzącego. |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Navigate to timetable
MO CW
TU W TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours, 25 places
|
|
Coordinators: | Mikołaj Stolarski | |
Group instructors: | Mikołaj Stolarski | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Classes - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR CW
CW
CW
CW
|
Type of class: |
Classes, 30 hours, 20 places
|
|
Coordinators: | Laura Dryjańska | |
Group instructors: | Laura Dryjańska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Classes - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.