Mass Communication, advertasing, social campaigns.
General data
Course ID: | WH-KON-KomMas |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Mass Communication, advertasing, social campaigns. |
Name in Polish: | Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | (unknown) |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | linguistics |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Preliminary Requirements: | (in Polish) brak wymagań wstępnych |
Short description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji :komunikacja...". Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. |
Full description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego. |
Bibliography: |
(in Polish) Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę, obejmującą wybrane teorie i nurty metodologiczne w zakresie nauk o komunikowaniu , ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień komunikowania masowego trafi integrować w swym warsztacie naukowym narzędzia badawcze z zakresu różnych dziedzin humanistyki w celu analizowania zjawisk z zakresu komunikacji masowej, reklamy, mediów trafi współdziałać i pracować w grupie, podejmując różnorodne zadania w zakresie realizowanych podczas zajęć projektów |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów. Obecność, udział w dyskusji, przygotowanie się do dyskusji na podstawie materiałów |
Practical placement: |
(in Polish) brak |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W KON
TH FR |
Type of class: |
Conversatorium, 30 hours
|
|
Coordinators: | Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk | |
Group instructors: | Karolina Zioło-Pużuk | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) Aktywność na zajęciach, udział w dyskusji na podstawie wskazywanych lektur. 3 punkty ECTS: 1 punkt (30 godzin) udział w zajęciach, 2 punkty (50-60 godzin) przygotowanie do zajęć, dyskusji podczas zajęć. |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. |
|
Full description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego. |
|
Bibliography: |
(in Polish) Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa |
|
Wymagania wstępne: |
(in Polish) brak |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.