Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Mass Communication, advertasing, social campaigns.

General data

Course ID: WH-KON-KomMas
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Mass Communication, advertasing, social campaigns.
Name in Polish: Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne
Organizational unit: Faculty of Humanities
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się:

linguistics

Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Preliminary Requirements:

(in Polish) brak wymagań wstępnych

Short description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji :komunikacja...". Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości.

Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego.

Bibliography: (in Polish)

Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków

Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław

Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę, obejmującą wybrane teorie i nurty metodologiczne w zakresie nauk o komunikowaniu , ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień komunikowania masowego

trafi integrować w swym warsztacie naukowym narzędzia badawcze z zakresu różnych dziedzin humanistyki w celu analizowania zjawisk z zakresu komunikacji masowej, reklamy, mediów

trafi współdziałać i pracować w grupie, podejmując różnorodne zadania w zakresie realizowanych podczas zajęć projektów

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów.

Obecność, udział w dyskusji, przygotowanie się do dyskusji na podstawie materiałów

Practical placement: (in Polish)

brak

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 30 hours more information
Coordinators: Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk
Group instructors: Karolina Zioło-Pużuk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) Aktywność na zajęciach, udział w dyskusji na podstawie wskazywanych lektur.

3 punkty ECTS: 1 punkt (30 godzin) udział w zajęciach, 2 punkty (50-60 godzin) przygotowanie do zajęć, dyskusji podczas zajęć.

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości.

Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego.

Bibliography: (in Polish)

Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków

Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław

Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

Wymagania wstępne: (in Polish)

brak

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)