Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Social Media as a form of communication

General data

Course ID: WP-BGC-N-2-MS
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Social Media as a form of communication
Name in Polish: Media społecznościowe jako forma komunikacji
Organizational unit: Faculty of Law and Administration
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 2.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Preliminary Requirements:

(in Polish) brak wymagań wstępnych

Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest pogłębienie wiedzy studentów w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w procesie komunikacji społecznej. Tematyka zajęć została dostosowana do specyfiki kierunku studiów. Podczas kursu omówione zostaną zagadnienia zawiązane z teorią komunikowania w perspektywie nauk społecznych, aktywności człowieka w przestrzeni nowych mediów, jak również szczegółowe aspekty wykorzystania mediów społecznościowych w różnych obszarach komunikacji (charakterystyka i funkcje social media, zasady i strategie budowania komunikacji, stosowane narzędzie, dylematy etyczne).

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

BwGC_W07,

Student zna podstawowe cechy, typy, formy oraz modele procesu komunikowania społecznego.

Student zna najważniejsze aspekty funkcjonowania kultury masowej i nowych mediów we współczesnych społeczeństwach. Potrafi wskazać cechy komunikacji internetowej i obszary aktywności człowieka w przestrzeni wirtualnej.

BwGC_W13

Student potrafi scharakteryzować media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnej komunikacji (typy, wybrane przykłady na rynku w Polsce).

Student ma wiedzę na temat obszarów wykorzystania social media przez współczesne organizacje w komunikacji biznesowej: narzędzia, strategie marketingowe, zasady komunikacji.

Opisuje wykorzystanie mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych.

Zna zagadnienia etyczne związane z prowadzeniem procesu komunikacji w tych mediach - rzetelność, wiarygodność itp.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

BwGC_W07,

Student zna podstawowe cechy, typy, formy oraz modele procesu komunikowania społecznego.

Student zna najważniejsze aspekty funkcjonowania kultury masowej i nowych mediów we współczesnych społeczeństwach. Potrafi wskazać cechy komunikacji internetowej i obszary aktywności człowieka w przestrzeni wirtualnej:

- na ocenę 2,0 student nie posiada wiedzy w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 3,0 student posiada jedynie elementarną wiedzę w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 4,0 student dobrze orientuje się w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 5,0 student bardzo dobrze opanował wiedzę teoretyczną w zakresie opisanej tematyki.

BwGC_W13

Student potrafi scharakteryzować media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnej komunikacji (typy, wybrane przykłady na rynku w Polsce).

Student ma wiedzę na temat obszarów wykorzystania social media przez współczesne organizacje w komunikacji biznesowej: narzędzia, strategie marketingowe, zasady komunikacji.

Opisuje wykorzystanie mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych.

Zna zagadnienia etyczne związane z prowadzeniem procesu komunikacji w tych mediach - rzetelność, wiarygodność itp.:

-na ocenę 2,0 student nie posiada wiedzy w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 3,0 student posiada jedynie elementarną wiedzę w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 4,0 student dobrze orientuje się w zakresie opisanej tematyki,

- na ocenę 5,0 student bardzo dobrze opanował wiedzę teoretyczną w zakresie opisanej tematyki.

Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 15 hours more information
Coordinators: Magdalena Markocka
Group instructors: Magdalena Markocka
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 15 hours more information
Coordinators: Magdalena Markocka
Group instructors: Magdalena Markocka
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 15 hours more information
Coordinators: Magdalena Markocka
Group instructors: Magdalena Markocka
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) Opis ECTS (2 pkt = 60h):

- uczestnictwo w konwersatorium (możliwe 2 nieobecności, do zaliczenia przedmiotu wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 50% zajęć) - 15h

- lektura tekstów omawianych na zajęciach - 20h

- przygotowanie prezentacji na wybrany temat - case study wybranego medium społecznościowego - 25h

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2024/25" (future)

Time span: 2024-10-01 - 2025-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 15 hours more information
Coordinators: Magdalena Markocka
Group instructors: Magdalena Markocka
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)