Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Marketing and Advertising on the Internet

General data

Course ID: WP-CWC-N-1-MiR
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Marketing and Advertising on the Internet
Name in Polish: Marketing i reklama w Internecie
Organizational unit: Faculty of Law and Administration
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Podczas zajęć zostaną poruszone kwestie zaplanowanie, przygotowania, wdrożenia i ewaluacji produktu (produktu lub

usługi) na rynek z uwzględnieniem spełnienia oczekiwań klientów. Podczas zajęć uwzględniona zostanie kwestia

przygotowani produktu do sprzedaży z szczególnym uwzględnieniem rachunku ekonomicznego opracowania produktu .

Analiza efektywności prowadzenia działań komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych z podziałem na kanały

komunikacji i ich skuteczność z szczególnym uwzględnieniem e-handlu jako kanału dystrybucji produktów

Full description: (in Polish)

Podczas zajęć zostaną poruszone kwestie zaplanowanie, przygotowania, wdrożenia i ewaluacji produktu (produktu lub

usługi) na rynek z uwzględnieniem spełnienia oczekiwań klientów. Podczas zajęć uwzględniona zostanie kwestia

przygotowani produktu do sprzedaży z szczególnym uwzględnieniem rachunku ekonomicznego opracowania produktu .

Analiza efektywności prowadzenia działań komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych z podziałem na kanały

komunikacji i ich skuteczność z szczególnym uwzględnieniem e-handlu jako kanału dystrybucji produktów

1. Cykl życia produktu, a strategie marketingowe (2h)

2. Istota produktu - definiowania i konstruowania produktu.(2h)

3. Istota usługi - charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe (2h)

4. Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (2h)

5. Planowanie i projektowanie strategii komunikacji oraz kampanii reklamowych (2h)

6. Przygotowanie działalności marketingowej w cyberprzestrzeni (2h)

7. Kontroling i kontrola działań marketingowych (2h)

8. Mapa drogowe produktu (1h)

Bibliography: (in Polish)

Literatura:

1. Kotler P., Keller K., Marketing, Rebis, Poznań 2020

2. Szromik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku., Wolters

Kluwer, Warszawa 2012

3. Kotler P., Trias De Bes F., Innowacyjność przepis na sukces. Model "Od A

do F", Rembis, Poznań 2013

4. Pazio N., Marketing. Teoria pragmatyczna, Oficyna Wydawnicza Politechniki

Warszawskiej, Warszawa, 2013

5. Szczepański J., Strategiczny Brand Marketing, Helion, Gliwice, 2019

6. Mazurek G., E-Marketing, Poltex, Warszawa 2018

7. Cox R., Brittain P., Zarządzanie Sprzedażą Detaliczną., PWE, Warszawa

2000

8. Lombardo C., McCarthy B., Ryan E., Connors M., mapy drogowe produktu -

nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności,

Helion, Gliwice, 2020

9. W.Chan Kim, Renee Mauborgne., Strategia błekitnego oceanu. MT Biznes,

Warszwa 2010

10. Thaler R., Sunstein C., Impuls., Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań, 2017

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Ma wiedzę o zarządzaniu projektami

Zna zasady prowadzenia marketingu i reklamy w INTERNECIE

Zna zasady analizy i dokumentowania procesów biznesowych

Ma wiedzę o prawnych/ekonomicznych/socjologicznych/technicznych

uwarunkowaniach rozwoju technologii

Umie stosować wiedzę o prawnych podstawach społeczeństwa

informacyjnego w praktyce

Potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do

dokonywania analiz/badań socjologicznych/innych badań

Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Potrafi w tym celu

wykorzystać narzędzia informatyczne.

Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania wiedzy i umiejętności

oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne

Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy

Umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych

(politycznych, gospodarczych, obywatelskich), uwzględniając

aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Ocena opanowania materiału nauczania oraz pracy własnej studenta

Kryteria oceny:

1. na ocenę 2 (ndst): student nie umie podstawowych pojęć z zakresu

marketingu produktu

2. na ocenę 3 (dst): student zna i rozumie podstawowe pojęcia z zakresu

przygotowania i wdrożenia produktu na rynek

3. na ocenę 4 (db.): student zna, rozumie i potrafi zastosować pojęcia związane z rozwojem produktu w przedsiębiorstwie i

jego wdrożeniem na rynek

4. na ocenę 5 (bdb.): student potrafi efektywnie prezentować, analizować oraz, dyskutować na temat kwestii związanych z

przygotowaniem, wdrożeniem produktu na rynek z uwzględnieniem wszystkich faz przygotowania i wdrożenia produktu

Sposób zaliczenie będzie uzależniony od aktualnych ograniczeń wpływających na funkcjonowanie i tryb i sposób

prowadzenia zajęć na UKSW :

1. Odpowiedź ustna ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie zdalnym)

2. Egzamin pisemny ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie stacjonarnym)

3. Prezentacja grupowa wyników projektu zadanego do realizacji w trakcie semestru ( w przypadku egzaminu

prowadzonego w trybie zdalnym lub stacjonarnym)

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours more information
Coordinators: Bartosz Stachowiak
Group instructors: Bartosz Stachowiak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours more information
Coordinators: Bartosz Stachowiak
Group instructors: Bartosz Stachowiak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours more information
Coordinators: Bartosz Stachowiak
Group instructors: Bartosz Stachowiak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2024/25" (future)

Time span: 2025-02-15 - 2025-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours more information
Coordinators: Bartosz Stachowiak
Group instructors: Bartosz Stachowiak
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)