wiedza:
- na ocenę 2 (ndst.): student nie opisuje budowy układu nerwowego człowieka; nie wyjaśnia zasady interakcji między układem nerwowym a innymi układami narządów; nie opisuje budowy i funkcji układów sensorycznych w kontekście zachowania;
- na ocenę 3 (dst.): student opisuje budowę układu nerwowego człowieka; wyjaśnia zasady interakcji między układem nerwowym a innym układem narządów; opisuje budowę i funkcje jednego układu sensorycznego w kontekście zachowania;
- na ocenę 4 (db.): student opisuje budowę nerwowego i hormonalnego układ narządów człowieka; wyjaśnia zasady interakcji między układem nerwowym a układami hormonalnym i ruchu; opisuje budowę i funkcje dwóch układów sensorycznych w kontekście zachowania;
- na ocenę 5 (bdb): student biegle opisuje budowę układu nerwowego człowieka; wyjaśnia zasady interakcji między układem nerwowym a innymi układami narządów; opisuje budowę i funkcje wszystkich układów sensorycznych w kontekście zachowania;
umiejętności:
- na ocenę 2 (ndst.): student nie posługuje się pojęciami w zakresie biologii, chemii i fizyki niezbędnymi do opisu działania układu nerwowego człowieka; nie różnicuje neuroprzekaźników i substancji psychoaktywnych;
- na ocenę 3 (dst.): student posługuje się niektórymi pojęciami w zakresie biologii, chemii i fizyki niezbędnymi do opisu działania układu nerwowego; różnicuje niektóre neuroprzekaźniki i grupy substancji psychoaktywnych;
- na ocenę 4 (db.): student posługuje się wieloma pojęciami w zakresie biologii, chemii i fizyki niezbędnymi do opisu działania układu nerwowego człowieka; różnicuje podstawowe neuroprzekaźniki i najbardziej znane substancje psychoaktywne;
- na ocenę 5 (bdb): student biegle posługuje się pojęciami w zakresie biologii, chemii i fizyki niezbędnymi do opisu działania układu nerwowego człowieka; różnicuje wszystkie znane neuroprzekaźniki i większość znanych podstawowych substancji psychoaktywnych;
Kompetencje: zachowuje ostrożność w wyrażaniu opinii
Punktacja i oceny
można zdobyć 50 pkt za poprawnie rozwiązany test wiedzy; punktacja do poszczególnych ocen przedstawia się następująco:
46 – 50 pkt bdb
41 – 45 pkt db+
36 – 40 pkt db
31 – 35 pkt dst+
26 – 30 pkt dst
0 – 25 pkt ndst
UWAGA: w celu dopuszczenia do egzaminu niezbędna jest obecność na przynajmniej połowie wykładów