How to built strong brand
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-KON-HowBuilt |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | How to built strong brand |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: |
Grupa przedmiotów - oferta Erasmus |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o kulturze i religii |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU2_W04 KU2_U01 KU2_U02 KU2_U04 KU2_K03 |
Pełny opis: |
The main subjects of lessons will be about process of building a strong brand, about brands, their identity, image and brand awareness. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KU2_W04 - posiada uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat teorii kultury oraz ich rozwoju KU2_U01 - potrafi korzystać z różnorodnych baz danych w celu samodzielnego wyszukiwania literatury przedmiotu jako źródła wiedzy w zakresie nauki o kulturze oraz pokrewnych dyscyplin humanistycznych i społecznych KU2_U02 - Potrafi w sposób samodzielny pozyskiwać informacje z różnorodnych źródeł zastanych i wywołanych w zakresie odpowiadającym postepowaniu badawczemu w obszarze nauk o kulturze i dyscyplin pokrewnych, rozwijać swoje kompetencje badawcze i zawodowe, oraz kierować swoją karierą zawodową KU2_U04 - samodzielnie selekcjonuje i wykorzystuje zdobyte informacje, potrafi korzystać z nich w odpowiednio dobranym kontekście KU2-K03 - potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonaląc kompetencje i sprawności komunikacyjne KU2_K03 - |
Metody i kryteria oceniania: |
1.preparation of a project for credit/ minor work during the semester - 60% 2. Attendance during classes, two absences allowed - 20%. 3. Activity in classes - 20%. At the grade of BDB - the student knows well the issues concerning branding, has a structured knowledge in this field; For the grade DB - the student knows well the issues concerning branding has disordered knowledge in this field; For the grade DST - the student has basic knowledge of issues concerning branding, has disordered knowledge; |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kama Pawlicka, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Kama Pawlicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | ECTS 5: 3 - preparing essey or presantion 1 - attendance at classes 1 - activity during classes At the grade of BDB - the student knows well the issues concerning branding, has a structured knowledge in this field; For the grade DB - the student knows well the issues concerning branding has disordered knowledge in this field; For the grade DST - the student has basic knowledge of issues concerning branding, has disordered knowledge; |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Literatura: |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.