Business Plan, Image Creation and Brand Building
General data
Course ID: | CSDZ-ABK-BWM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Business Plan, Image Creation and Brand Building |
Name in Polish: | Biznesplan, kreowanie wizerunku i budowanie marki |
Organizational unit: | Career's Office |
Course groups: |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia I st. i JM) (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia II stopnia) |
ECTS credit allocation (and other scores): |
4.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest rozwój kompetencji: analiza rynku, analiza danych, autoprezentacja oraz wyznaczanie i realizowanie celów. Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: tworzenie biznesplanu i ocena jego wykonalności oraz kreowanie wizerunku i budowanie marki z elementami design thinking. |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest rozwój kompetencji: analiza rynku, analiza danych, autoprezentacja oraz wyznaczanie i realizowanie celów. Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: I. Tworzenie biznesplanu i ocena jego wykonalności 1. Sporządzanie biznesplanu (cele i korzyści przygotowania biznesplanu, diagnoza szans i zagrożeń oraz mocnych i słabych stron, zasady budowania biznesplanu). 2. Struktura biznesplanu (plan marketingowy i szacowanie wielkości popytu, plan działalności operacyjnej, plan organizacji i zarządzania, plan finansowy) 3. Wdrożenie biznesplanu II. Kreowanie wizerunku i budowanie marki z elementami design thinking 1. Rola marketingu w firmie, 2. Budowanie strategii marketingowej (analiza strategiczna) 3. Promocja produktów (reklama, PR) 4. Budowanie wizerunku (identyfikacja wizualna – nazwa, logo, budowanie marki) 5. Zarządzanie produktem (kierowanie rozwojem produktu – jak zachęcić, jak się wyróżnić), polityka cenowa, organizowanie dystrybucji produktów 6. E-marketing (promocja w sieci, strona www, pozycjonowanie) 7. Design thinking (istota, zastosowanie, etapy procesu i najważniejsze narzędzia) Opis pracy studenta 16h Obecność i zaangażowanie podczas bloku tematycznego: Tworzenie biznesplanu i ocena jego wykonalności 12h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Tworzenie biznesplanu i ocena jego wykonalności 16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć bloku tematycznego: Kreowanie wizerunku i budowanie marki 9h Praca własna - przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Kreowanie wizerunku i budowanie marki 8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych) |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Efekt kształcenia po ukończeniu warsztatu na poziomie podstawowym • Zna zasady budowania biznesplanu oraz oceny jego wykonalności • Rozumie rolę i znaczenie marketingu w firmie (w tym e-marketingu) • Zna najważniejsze zasady budowania strategii marketingowej • Zna założenia metody design thinking • Potrafi wymienić najważniejsze elementy biznesplanu • Potrafi napisać biznesplan • Potrafi zastosować metodę design thinking w działaniach marketingowych • Jest gotowy do działania i myślenia w sposób innowacyjny • Potrafi współpracować w grupie i prezentować swoje pomysły • Potrafi skutecznie planować i organizować swoją pracę |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest: - obecność i aktywność na warsztatach "Biznesplan, kreowanie wizerunku i budowanie marki” (na dwóch blokach tematycznych); - napisanie testów ewaluacyjnych (na rozpoczęcie i zakończenie zajęć); - odbycie konsultacji z Doradcą Zawodowym (pakiet indywidualnych konsultacji z Doradcą Zawodowym, służący diagnozie ról zespołowych, określeniu potrzeb, udzieleniu wskazówek rozwojowych). - zaliczenie warsztatów w formie wybranej przez prowadzącego zajęcia (egzamin/test/rozmowa oceniająca). |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU WAR
WAR
WAR
WAR
W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 32 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Subda | |
Group instructors: | Milena Bodych-Biernacka | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Workshops - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | optional with unlimited choices |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru) |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU WAR
WAR
WAR
W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 32 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Subda | |
Group instructors: | Milena Bodych-Biernacka | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Workshops - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | optional with unlimited choices |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru) |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.