Negotiations and Savoir vivre in Business
General data
Course ID: | CSDZ-ABK-NSV |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Negotiations and Savoir vivre in Business |
Name in Polish: | Negocjacje i Savoir vivre w biznesie |
Organizational unit: | Career's Office |
Course groups: |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia I st. i JM) (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia II stopnia) |
ECTS credit allocation (and other scores): |
4.00
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: I. Negocjacje w biznesie II. Savoir-vivre w biznesie |
Full description: |
(in Polish) Celem warsztatów jest rozwój następujących kompetencji: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji. Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: I. Negocjacje w biznesie 1. Przygotowanie do rozmów 2. Techniki negocjacyjne • ćwiczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej • techniki wywierania wpływu, manipulacji, perswazji • taktyki negocjacyjne dla różnego rodzaju partnerów (roszczeniowi, atakujący, niezdecydowani, niezaangażowani) 3.Zakończenie negocjacji II. Savoir-vivre w biznesie 1. Na czym polega savoir-vivre w biznesie • korzyści ze stosowania • etykieta wobec klientów, przełożonych, współpracowników • savoir-vivre dla przełożonych • savoir-vivre dla uczestników • granice poufałości w kontaktach zawodowych 2. Dress code w firmie (dla kobiet i mężczyzn) 3. Powitanie (podanie ręki, przedstawienie się, wizytówki) 4. Etykieta w komunikacji (rozmowa bezpośrednia, kontakty telefoniczne i mailowe) Opis pracy studenta 16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie. 10h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie. 16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie. 11h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie. 8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych) |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Efekt kształcenia po ukończeniu warsztatu na poziomie podstawowym: • Zna techniki negocjacyjne • Rozumie rolę i znaczenie stosowania zasad savoir-vivre w biznesie • Zna zasady savoir-vivre dla przełożonych i pracowników • Potrafi wybrać najbardziej odpowiednią technikę w sytuacji negocjacyjnej • Potrafi zastosować zasady savoir-vivre w sytuacji biznesowej • Rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego, dokonuje samooceny kompetencji oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre i negocjacji • Potrafi świadomie stosować techniki negocjacyjne i zasady savoir-vivre w sytuacjach |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest: - obecność i aktywność na szkoleniu Negocjacje i savoir-vivre w biznesie, - napisanie testów ewaluacyjnych (na rozpoczęcie i zakończenie zajęć); - odbycie konsultacji z Doradcą Zawodowym (pakiet indywidualnych konsultacji z Doradcą Zawodowym, służący diagnozie ról zespołowych, określeniu potrzeb, udzieleniu wskazówek rozwojowych). - zaliczenie warsztatów w formie wybranej przez prowadzącego zajęcia (egzamin/test/rozmowa oceniająca). |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH WAR
WAR
WAR
WAR
FR |
Type of class: |
Workshops, 32 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Subda | |
Group instructors: | Agnieszka Świst-Kamińska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Workshops - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | optional with unlimited choices |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru) |
|
Short description: |
(in Polish) Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: Negocjacje w biznesie oraz savoir-vivre w biznesie. |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W WAR
WAR
WAR
TH FR |
Type of class: |
Workshops, 32 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Subda | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Workshops - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | optional with unlimited choices |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO - przedmioty ogólnouczelniane (bez obszaru) |
|
Short description: |
(in Polish) Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: I. Negocjacje w biznesie II. Savoir-vivre w biznesie |
|
Full description: |
(in Polish) Celem warsztatów jest rozwój następujących kompetencji: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji. Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych: I. Negocjacje w biznesie 1. Przygotowanie do rozmów 2. Techniki negocjacyjne • ćwiczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej • techniki wywierania wpływu, manipulacji, perswazji • taktyki negocjacyjne dla różnego rodzaju partnerów (roszczeniowi, atakujący, niezdecydowani, niezaangażowani) 3.Zakończenie negocjacji II. Savoir-vivre w biznesie 1. Na czym polega savoir-vivre w biznesie • korzyści ze stosowania • etykieta wobec klientów, przełożonych, współpracowników • savoir-vivre dla przełożonych • savoir-vivre dla uczestników • granice poufałości w kontaktach zawodowych 2. Dress code w firmie (dla kobiet i mężczyzn) 3. Powitanie (podanie ręki, przedstawienie się, wizytówki) 4. Etykieta w komunikacji (rozmowa bezpośrednia, kontakty telefoniczne i mailowe) Opis pracy studenta 16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie. 10h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie. 16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie. 11h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie. 8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie 15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych) |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.