Consumption and production in accordance with the principles of sustainable development
General data
Course ID: | WF-OB-ZR-ZK |
Erasmus code / ISCED: |
(unknown)
/
(9998) Sustainable development
|
Course title: | Consumption and production in accordance with the principles of sustainable development |
Name in Polish: | Konsumpcja i produkcja zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju (cel12) |
Organizational unit: | Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw |
Course groups: |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia II stopnia) (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - Obszar nauk społecznych (studia II stopnia) |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Preliminary Requirements: | none |
Short description: |
Przedmiot wprowadza w wybrane zagadnienia zrównoważonej konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu |
Full description: |
Zagadnienia: 1. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju 2. Zrównoważona konsumpcja - 6 godzin 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu - 6 godzin |
Bibliography: |
1. Haynes Kathryn, Murray Alan, Jesse Dillard (eds.), Corporate Social Responsibility. A Research Handbook, Routledge 2012 – parts I, III and IV 2. Mugova Shame, Paul R. Sachs (ed.), Opportunities and Pitfalls of Corporate Social Responsibility - The Marange Diamond Mines Case Study, Springer 2019. 3. Spitzer Helene, Martinuzzi Andre, Methods and Tools for Corporate Impact Assessment of the. Millennium Development Goals (MDGs) and Sustainable Development, https://www.sd-network.eu/pdf/case%20studies/ESDN%20Case%20Study_No%2014_final.pdf 3. Anna Żelazna-Blicharz, Społeczna odpowiedzialność w procesie gospodarowania a zrównoważona produkcja i konsumpcja, http://bc.pollub.pl/Content/6042/PDF/spoleczna.pdf |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Wiedza: 1. studenci zdobywają wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju 2. Studenci uczą się czym jest zrównoważona konsumpcja i produkcja 3. studenci uczą się czym jest CSR umiejętności 1. studenci umieją rozpoznać i ocenić czy dana kampania reklamowa promuje procesy i produkty wyprodukowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju 2. studenci umieją ocenić działania CSR-owe organizacji kompetencje społeczne 1. studenci umieją kierować się zasadami zrównoważonego rozwoju w wyborach konsumenckich |
Assessment methods and assessment criteria: |
Studenci są oceniani na podstawie wykonania karty oceny projektu CSR lub zrównoważonej konsumpcji. |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W WYK
TH FR |
Type of class: |
Lectures, 15 hours, 50 places
|
|
Coordinators: | Dominika Dzwonkowska | |
Group instructors: | Dominika Dzwonkowska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
examination
Lectures - examination |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO/S2 - obszar nauk społecznych - II stopień |
|
Short description: |
Przedmiot wprowadza w wybrane zagadnienia zrównoważonej konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu |
|
Full description: |
Zagadnienia: 1. Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju 2. Zrównoważona konsumpcja - 6 godzin 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu - 6 godzin |
|
Bibliography: |
1. Haynes Kathryn, Murray Alan, Jesse Dillard (eds.), Corporate Social Responsibility. A Research Handbook, Routledge 2012 – parts I, III and IV 2. Mugova Shame, Paul R. Sachs (ed.), Opportunities and Pitfalls of Corporate Social Responsibility - The Marange Diamond Mines Case Study, Springer 2019. 3. Spitzer Helene, Martinuzzi Andre, Methods and Tools for Corporate Impact Assessment of the. Millennium Development Goals (MDGs) and Sustainable Development, https://www.sd-network.eu/pdf/case%20studies/ESDN%20Case%20Study_No%2014_final.pdf 3. Anna Żelazna-Blicharz, Społeczna odpowiedzialność w procesie gospodarowania a zrównoważona produkcja i konsumpcja, http://bc.pollub.pl/Content/6042/PDF/spoleczna.pdf |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.