Kryteria oceniania:
1. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. W trakcie semestru uznawana jest jedna nieobecność. Każda następna
nieobecność wymaga usprawiedliwienia oraz zaliczenia materiału na dyżurze.
2. Aktywność studentów w trakcie zajęć.
3. Przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. Forma zaliczenia: przygotowanie we wskazanym przez promotora terminie
uzgodnionego fragmentu pracy magisterskiej.
Podstawą zaliczenia poszczególnych semestrów jest:
I semestr -wybór tematu i opracowanie konspektu pracy, wstępnego planu pracy
II semestr - opracowanie fragmentów pracy uzgodnionych z promotorem
III semestr - opracowanie fragmentów pracy uzgodnionych z promotorem
IV semestr – zaprezentowanie całej pracy promotorowi - zaliczenie seminarium
Warunki dla osiągnięcia określonej oceny:
na ocenę 3 (dst.):
EK 1: student ma w stopniu podstawowym wiedzę na temat zasad korzystania z dorobku naukowego innych historyków i ich
przywoływania w pracy magisterskiej
EK 2: student potrafi w stopniu podstawowym samodzielnie wyszukiwać w różnych źródłach literaturę potrzebną do
przygotowania pracy magisterskiej
EK 3: student potrafi w stopniu podstawowym dokonywać krytycznej oceny, pogłębionej analizy, syntezy, twórczej
interpretacji, a także prezentacji informacji zawartych w publikacjach oraz materiałach źródłowych
EK 4: student potrafi w stopniu podstawowym w odpowiedni sposób opracować dane zagadnienie, prezentując swoje
ustalenia podczas wystąpień ustnych i prac pisemnych
EK 5: student w stopniu podstawowym ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego
EK 6: student w stopniu podstawowym dostrzega i prawidłowo identyfikuje problemy etyczne związane z przygotowywaniem
pracy magisterskiej
na ocenę 4 (db.):
EK 1: student ma w stopniu dobrym wiedzę na temat zasad korzystania z dorobku naukowego innych historyków i ich
przywoływania w pracy magisterskiej
EK 2: student potrafi w stopniu dobrym samodzielnie wyszukiwać w różnych źródłach literaturę potrzebną do przygotowania
pracy magisterskiej
EK 3: student potrafi w stopniu dobrym dokonywać krytycznej oceny, pogłębionej analizy, syntezy, twórczej interpretacji, a
także prezentacji informacji zawartych w publikacjach oraz materiałach źródłowych
EK 4: student potrafi w stopniu dobrym w odpowiedni sposób opracować dane zagadnienie, prezentując swoje ustalenia
podczas wystąpień ustnych i prac pisemnych
EK 5: student w stopniu dobrym ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego
EK 6: student w stopniu dobrym dostrzega i prawidłowo identyfikuje problemy etyczne związane z przygotowywaniem pracy
magisterskiej
na ocenę 5 (bdb.):
EK 1: student ma w stopniu bardzo dobrym wiedzę na temat zasad korzystania z dorobku naukowego innych historyków i
ich przywoływania w pracy magisterskiej
EK 2: student potrafi w stopniu bardzo dobrym samodzielnie wyszukiwać w różnych źródłach literaturę potrzebną do
przygotowania pracy magisterskiej
EK 3: student potrafi w stopniu bardzo dobrym dokonywać krytycznej oceny, pogłębionej analizy, syntezy, twórczej
interpretacji, a także prezentacji informacji zawartych w publikacjach oraz materiałach źródłowych
EK 4: student potrafi w stopniu bardzo dobrym w odpowiedni sposób opracować dane zagadnienie, prezentując swoje
ustalenia podczas wystąpień ustnych i prac pisemnych
EK 5: student w stopniu bardzo dobrym ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego.
EK 6: student w stopniu bardzo dobrym dostrzega i prawidłowo identyfikuje problemy etyczne związane z
przygotowywaniem pracy magisterskiej.
|