(in Polish) How to bulid brand idenity?
General data
Course ID: | WH-KON-Howtobulid |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | How to bulid brand idenity? |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - Obszar nauk humanistycznych (studia II stopnia) (in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczelnianych - obszar nauk humanistycznych i społecznych (studia II stopnia) |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aZsDGXL3Hd43fqugF0mi5ez6U8_xer0syPB9MRy8rs7Y1%40thread.tacv2/conversations?groupId=623f832c-7581-40af-ba8f-5e2071beb377&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
6.00
|
Language: | English |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | culture and religion studies |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | (in Polish) KU2_W04 KU2_U01 KU2_U02 KU2_U04 KU2_K03 |
Preliminary Requirements: | (in Polish) Nie dotyczy. |
Short description: |
(in Polish) Corporate image management, identity building, image and brand awareness. |
Full description: |
(in Polish) 1) preparatory classes 2. introduction to issues related to building image 3. what is brand and how is it built? 4 Art branding. 5. brand in 4 ways. 6. personal branding. 7. image management in times of crisis 8. building brand through the story. 9) Building relations with clients, also on-line. 10. 10) Rebranding, including rebranding of the visual identity of UKSW 11) logo for the company 12) Building a brand of the country 13) Building a brand of the city 14) gadgets as a form of building the brand |
Bibliography: |
(in Polish) Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) 1.preparation of a project for credit/ minor work during the semester - 60% - 4 punkty ECTS. 2. Attendance during classes, two absences allowed - 20% - 1 punkt ECTS 3. Activity in classes - 20% - 1 punkt ECTS. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) 1.preparation of a project for credit/ minor work during the semester - 60% 2. Attendance during classes, two absences allowed - 20%. 3. Activity in classes - 20%. |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W KON
TH FR |
Type of class: |
Conversatorium, 30 hours, 15 places
|
|
Coordinators: | Dorota Dąbrowska, Kama Pawlicka, Agnieszka Smaga | |
Group instructors: | Kama Pawlicka | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aZsDGXL3Hd43fqugF0mi5ez6U8_xer0syPB9MRy8rs7Y1%40thread.tacv2/conversations?groupId=623f832c-7581-40af-ba8f-5e2071beb377&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) PO/H2 - obszar nauk humanistycznych - II stopień |
|
Short description: |
(in Polish) Corporate image management, identity building, image and brand awareness. |
|
Full description: |
(in Polish) 1) preparatory classes 2. introduction to issues related to building image 3. what is brand and how is it built? 4 Art branding. 5. brand in 4 ways. 6. personal branding. 7. image management in times of crisis 8. building brand through the story. 9) Building relations with clients, also on-line. 10. 10) Rebranding, including rebranding of the visual identity of UKSW 11) logo for the company 12) Building a brand of the country 13) Building a brand of the city 14) gadgets as a form of building the brand |
|
Bibliography: |
(in Polish) Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.