Internet Content in Practice (Content Writing, SEO PR, WAG)
General data
Course ID: | WH-KU-M-II-1-SEOPR |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Internet Content in Practice (Content Writing, SEO PR, WAG) |
Name in Polish: | Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR,WCAG) |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | intermediate |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest: - nabycie praktycznej wiedzy z zakresu public relations oraz zarządzania informacją - umiejętność stosowania w praktyce trendów w komunikacji PR i marketingowej, także tych antycypujących kryzys, szacowania szans i zagrożeń oraz silnych i słabych stron (SWOT) w komunikacji, sytuowania działań PR w obszarze kultury medialnej, umiejętność tworzenia tekstów i komunikatów, planowania i prowadzenia działań content marketingowych - pozyskanie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia treści komunikacyjnych, zasad tworzenia dobrego wizerunku organizacji, współczesnych reguł i trendów w PR - nabycie praktycznych umiejętności sprawnego i profesjonalnego zarządzania komunikacją w social media - nabycie wiedzy z zakresu pozycjonowania treści w internecie - umiejętność tworzenia publikacji w social media w realnych kanałach komunikacyjnych Zagadnienia: Rodzaje treści internetowych Strategia i zarządzanie strategiczne informacją. Etapy procesu zarządzania strategicznego informacją. Analiza SWOT, analiza RACE Johna Marstona, SMART. Model zarządzania informacją za pomocą mediów społecznościowych. Tworzenie kampanii społecznej w mediach społecznościowych. Rola komunikacji wizualnej w sektorze non profit. Kompozycja tekstu w mediach elektronicznych i w social media. Komunikacja za pośrednictwem fanpage’a, Twittera, bloga, kanałów na YouTube, w Pinterest, w Instagramie, tworzenie haseł w Wikipedii, Wikicommons i WikiNews, rola nowoczesnej witryny www w komunikacji. Narzędzia komunikacji wewnętrznej. Zagadnienia WCAG: Polecenie pracy zaliczeniowej: 1. Proszę przygotować 10 opisów alternatywnych zdjęć tak by dzięki nim osoba niewidoma dowiedziała się, co przedstawia fotografia nie widząc jej. W wykonaniu zadania należy posiłkować się publikacją zamieszczoną w Internecie pod adresem: http://www.akceslab.pl/poradnik/ 2. Proszę przygotować 1 opis deskrypcji obrazu, plakatu, zdjęcia, widokówki, okładki płyty. Opis w sposób szczegółowy powinien opisywać zawartość obiektu osobie niewidomej. Wypowiedź pisemna powinna być dłuższą formą. Przykładem tego typu deskrypcji mogą być opisy: https://czytanieobrazow.pl/materialy/mural-pocztowka-z-ursynowa/ - (Audiodeskrypcja) http://www.isztuka.edu.pl/i-sztuka/node/190 https://rockadroll.pl/okladki/louis-armstrong-louis-armstrong-in-prague-lucerna-hall-1965/ W pracy zaliczeniowej oceniana będzie adekwatność opisu do zawartości obiektu; przejrzystość wypowiedzi; spójność opisu; walor poprawnego języka formy pisemnej. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK nr 1: student potrafi tworzyć profesjonalne materiały prasowe do internetu EK nr 2: student wie, kiedy należy stosować i jakie narzędzia komunikacji internetowej, rozumie potrzebę stosowania ich w określonych sytuacjach, potrafi przygotować materiały w krótkim czasie EK nr 3: student potrafi stworzyć zespołowo strategię komunikacyjną uwzględniając wszystkie jej elementy, w różnych kanałach komunikacyjnych; student dobiera prawidłowo narzędzia i kanały komunikacji w zależności od rodzaju medium |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Na ocenę 3 – potrafi zdefiniować, czym jest odbiorca i przekaz w mediach społecznościowych, ale nie potrafi przygotować strategii komunikacji Na ocenę 4 – zna model tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych (w tym SEO oraz content writing), podejmuje próby przygotowania takiej strategii w działań z marketingu internetowego dotyczącego organizacji lub/i projektu z dziedziny kultury Na ocenę 5 – potrafi kompetentnie zaplanować strategię komunikacji internetowej, dobrać odpowiednie narzędzia internetowej komunikacji, umie posługiwać się SEO; umiejętnie analizuje obecność w mediach społecznościowych danego brandu Polecenie pracy zaliczeniowej WCAG: 1. Proszę przygotować 10 opisów alternatywnych zdjęć tak by dzięki nim osoba niewidoma dowiedziała się co przedstawia fotografia nie widząc jej. W wykonaniu zadania należy posiłkować się publikacją zamieszczoną w Internecie pod adresem: http://www.akceslab.pl/poradnik/ 2. Proszę przygotować 1 opis deskrypcji obrazu, plakatu, zdjęcia, widokówki, okładki płyty. Opis w sposób szczegółowy powinien opisywać zawartość obiektu osobie niewidomej. Wypowiedź pisemna powinna być dłuższą formą. Przykładem tego typu deskrypcji mogą być opisy: https://czytanieobrazow.pl/materialy/mural-pocztowka-z-ursynowa/ - (Audiodeskrypcja) http://www.isztuka.edu.pl/i-sztuka/node/190 https://rockadroll.pl/okladki/louis-armstrong-louis-armstrong-in-prague-lucerna-hall-1965/ W pracy zaliczeniowej oceniana będzie adekwatność opisu do zawartości obiektu; przejrzystość wypowiedzi; spójność opisu; walor poprawnego języka formy pisemnej. Dodatkowo: - aktywna obecność - aktywne uczestnictwo studenta (możliwa usprawiedliwiona nieobecność trzy razy na zajęciach, przy czwartej nieobecności student odrabia ją dodatkowym kolokwium na ostatnich zajęciach). Powyżej czterech nieobecności nie ma możliwości zaliczenia przedmiotu. - zaangażowanie w pracę zespołową - kultura komunikacji - regularność w oddawaniu prac - na zajęciach obecność z włączoną kamerą |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W KON
TH FR |
Type of class: |
Conversatorium, 30 hours
|
|
Coordinators: | Mateusz Ciborowski, Dorota Dąbrowska, Monika Przybysz, Joanna Zajkowska | |
Group instructors: | Monika Przybysz | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) 3 pkt ECTS = 75 h, w tym: 30 godz. obecność na zajęciach 6 godz. – przygotowanie prezentacji w ppt 6 godz. - przygotowanie video CV (koncepcja+ scenariusz+nagranie+montaż) 5 godz. – prowadzenie komunikacji w social media 5 godz. – konsultacje z prowadzącym zajęcia (grupa projektowa) 8 godz. - szczegółowy opis deskrypcji obrazu, plakatu, zdjęcia, widokówki, okładki płyty - zawartość obiektu osobie niewidomej. 15 godz. - tworzenie strategii komunikacyjnej |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.